Konkurs na stanowisko inspektora ds. prezydialnych w Wydziale Kadr, Szkolenia i Prezydialnym
Komendant Miejski Policji w Kielcach ogłasza konkurs na stanowisko
INSPEKTOR (ds. prezydialnych)
(w Wydziale Kadr, Szkolenia i Prezydialnym)
Zakres głównych zadań/obowiązków:
- Obsługa sekretariatu Komendanta Miejskiego Policji w Kielcach,
- Prowadzenie ewidencji aktów prawnych Komendanta Miejskiego Policji w Kielcach, bieżąca publikacja tych aktów w formie elektronicznej.,
- Udział w przekazywaniu jednostek i komórek organizacyjnych Komendy Miejskiej Policji w Kielcach w przypadku zmian kadrowych,
- Organizacja spotkań, odpraw służbowych i uroczystości z udziałem Komendanta Miejskiego Policji w Kielcach,
- Gromadzenie, aktualizacja i rozpowszechnianie resortowych aktów prawnych,
- Nadzór nad pracą sekretariatów jednostek i komórek organizacyjnych Komendy Miejskiej Policji w Kielcach w zakresie pracy kancelaryjnej,
- Systematyczna aktualizacja, wycofywanie oraz archiwizowanie nieobowiązujących aktów prawnych,
- Bieżące śledzenie strony internetowej i BIP Komendy Miejskiej Policji w Kielcach i zgłaszanie uwag do zespołu redakcyjnego strony internetowej i BIP celem aktualizacji informacji znajdujących się na tych stronach.
Warunki pracy:
1. Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca biurowa,
2. Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:
- naturalne i sztuczne oświetlenie,
- praca przy monitorze ekranowym poniżej dobowego czasu pracy,
- praca na piętrze,
- budynek nie posiada windy, podjazd dla osób niepełnosprawnych umożliwia dostanie się na parter budynku.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie,
- znajomość ustawy o Policji,
- umiejętność sporządzania decyzji administracyjnych,
- umiejętność obsługi programów komputerowych Word, Excel,
- wysoka asertywność,
- co najmniej 1 rok doświadczenia w pracy związanej z obsługą sekretariatu.
Wymagania pożądane:
- wykształcenie wyższe,
- łatwość nawiązywania kontaktów,
- 2 lata doświadczenia w pracy związanej z obsługą sekretariatu.
Wymagane dokumenty:
- życiorys i list motywacyjny,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie w pracy,
- podanie o przyjęcie do pracy napisane odręcznie.
Termin składania ofert upływa w dniu 28 maja 2016 r. (decyduje data wpływu do urzędu)
Osoby spełniające wymagania zostaną powiadomione telefonicznie o zakwalifikowaniu do dalszego etapu postępowania. Do składania ofert zapraszamy również osoby niepełnosprawne, których stopień niepełnosprawności nie wyklucza realizacji wyżej opisanych zadań. Planowany termin zatrudnienia – czerwiec 2016 r.